לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

לימודי עיצוב גרפי במנשר

אין הפרכה גדולה יותר ואין שקר מובהק יותר מאשר הקביעה – הבל היופי ושקר החן. הנחת העבודה של התקשורת החזותית לענפיה השונים סותרת את הקביעה הכוזבת והמופרכת הזאת מכל וכול. אנשים מעריכים יופי וחן, מעריצים אותם, סוגדים להם, מקנאים בהם, מוכנים להשקיע אין-ספור זמן, כסף ומאמצים על מנת ליצור אותם ובעיקר- להיראות יפים ולמלאי חן.

מכללת מנשר לאמנות הוא מרכז תרבותי שבו יוצרים ומלמדים שפות תקשורתיות וחברתיות חדשות ומקיימים פעילות אינטגרטיבית ענפה בין תחומים שונים ומשיקים של תקשורת בכלל ותקשורת חזותית בפרט. בין מסלולי הלימוד המגוונים המוצעים בה – עיצוב גרפי.

עם התפתחותה המואצת של המדיה הדיגיטאלית והסלולארית קיים ביקוש ער וגובר למעצבים גרפיים. עיצוב אתרי אינטרנט הפך, זה מכבר, לאחת הנישות היותר נדרשות והיותר מבוקשות על ידי מעצבים גרפיים.

מנשר מכשיר את הסטודנטים הלומדים במגמה לעיצוב גרפי לפעול בענפי המדיה השונים, לשלב טקסט עם עיצוב וליצור בממשקים ובמערכות מידע מתקדמות

לימודי עיצוב גרפי במנשר פותחים בפני התלמידים אופק רחב ועמוק ליצירה מקצועית בתחומים שונים של תקשורת חזותית.

לימודי תעודה או לימודים לרכישת תואר ראשון מקנים לסטודנטים ידע תיאורטי מעמיק והיכרות עם ערוצי היצירה השונים והמגוונים: עיצוב אתרי אינטרנט חדשניים, פרסום, מיתוג, איור ספרים, רישום ועוד.

במסגרת הלימודים מפתח כל תלמיד שפה אישית, ייחודית, הטבועה בחותם יצירתיותו, כישרונו, הידע שלו ושאר המאפיינים היוצרים שפה גרפית ברורה מהודקת ומגובשת.

מה לומדים בלימודי עיצוב גרפי במנשר?

נושאי הלימוד רבים ומגוונים ובהם: התוודעות לשפה ולחשיבה ויזיאולית, לטכניקות השונות ליצירתן, התנסות וחוויה ביצירה ובעיצוב, סדנאות בסיס בנושאים שונים (צבע, רישום, מחשוב, תכנות מחשב כגון פוטושופ, אילוסטרטור ועוד), כלים להעברת מסרים, רקע היסטורי של התרבות, האמנות והרעיונות השונים ועוד? בשנות הלימוד המתקדמות יש דגש על בחירה והעמקה בתחום הנבחר להתחמות: עיצוב, איור, ברודקאסט ואינטראקטיב. כמו כן נערכות סדנאות בפרסום, בעיצוב, בדפוס, בעיצוב לוגו ופורט, נלמדות תיאוריות במיתוג מוצרים ובבחינת היבטי חברתיים בתקשורת החזותית. בשנת הלימודים האחרונה נערכים לביצוע פרוייקט הגמר בתקשות חזותית בתחום ההתמחות העיקרי. ראש המחלקה מלווה באופן אישי כל תלמיד בפרוייקט הגמר.

מדוע כדאי ללמוד עיצוב גרפי במנשר?

  1. הלימוד מתבצע בכיתות קטנות, המצוידות במכשור המתקדם ביותר.
  2. ליווי אישי צמוד לכל תלמיד.
  3. במהלך שנת הלימודים מתקיימות הרצאות וסדנאות עם מיטב היוצרים הגרפיים בעולם ובארץ.
  4. עם סיום הלימודים יוצא התלמיד עם תיק עבודות מגוון ומרשים, העשוי לשמש אותו ככרטיס כניסה למקומות עבודה נחשבים ונחשקים.
  5. ניתן להתמקצע ולהתמחות במסלול מועדף כגון: עיצוב גרפי ופרסום, עיצוב אתרי אינטרנט, איור ועיצוב אינטראקטיבי וכמו כן ניתן לשלב בין כל המסלולים.
  6. בד בבד עם רכישת מיומנות מקצועית גבוהה ביותר בתחום העיצוב הגרפי, רוכשים התלמידים יכולת להבין, לפענח ואף ליצור מסרים מורכבים, רב- שכבתיים, הכוללים סאב-טקסט, ולתקשר באמצעות המצג הגרפי באופן שיעשיר ויעצים את המסר.
  7. בוגרי מוסד לימודי מוכר ובעל מוניטין מאפשר לבוגרי מגמת לימודי עיצוב גרפי במנשר לאחוז בידיהם תעודה בעלת ערך מוסף שלא יסולא בפז ( אף שהיא בהחלט עשויה להיאמד בכסף…) שהיא שוות ערך להמלצה חמה ומחמיאה מאין כמוה.
  8. עם הצלחה לא מתווכחים- קדים ומסירים בפניה את הכובע ושואפים להצטרף אל המצליחים. רבים מבין בוגרי 'מנשר לאמנות' נמנים עם המשתתפים בכלל ועם הזוכים בפרט בתערוכות, בפסטיבלים ובתחרויות שונות. הם משתלבים באופן חלק בשוק על ענפיו השונים.
  9. עיניכם הרואות והקוראות עדות: יש סיבות טובות מאוד לבחור ללמוד עיצוב גרפי במנשר ויש סיבות מצוינות לעשות זאת.