לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

לימודי פיסול וציור – למי זה מתאים?

תמיד חלמתם לפסל צורות מיוחדות ומרתקות באמצעות חומרי גלם שונים? בשיעור המתמטיקה בתיכון ציירתם במחברת במקום לפתור משוואות? אם התשובות לשאלות הללו הן חיוביות, סבירות גבוהה שאתם תהנו מלימודי יצירה מרתקים במכללת "מנשר".

אנו מציעים מגוון רחב של מסלולים שנועדו להרחיב את האופקים ולהתחבר לצד היצירתי והאומנותי שנמצא בכל אחד מאיתנו. אם אתם מעוניינים לשלב את תחום הדיגיטל ותחום העיצוב, מסלול תקשורת חזותית הוא לחלוטין עבורכם, אם ליבכם מלא תשוקה לאומנות הצילום תוכלו לגשת לקורס מרתק ומלא תוכן איכותי, ואם בכלל לימודי פיסול וציור קורצים לכם – תואר באומנות הוא היעד המרכזי שלכם.

איך נדע שהלימודים מתאימים לנו?

בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה, מומלץ לבצע מחקר מקדים שיעזור לכם לבסס את המסלול הנכון עבורכם, וזה כולל ביקור ביום פתוח אצלנו במכללה עבור התרשמות. בנוסף, שאלו את עצמכם האם אתם מתחברים לעולמות האומנות כגון עיצוב, פיסול, ציור ונסו להבין האם יש בכם תשוקה לתחום ולפן היצירתי שלכם. 

ישנם אנשים שתחומים אלו מרתקים אותם כל חייהם ומגיל קטן הייתה בהם מודעות ורצון לעסוק ביצירה ואומנות ואילו אחרים עלולים להיות במצב "לא ידוע" ולכן חשוב להגיע ליום הפתוח, להתרשם מהמרצים ומיצירות האומנות המוצגות במכללה, לשוחח עם הבוגרים שאתם מכירים ולהקשיב לקולכם הפנימי. 

במה מתמקדת תכנית לימודי האומנות?

התכנית מתמקדת באמונה שבזמנים הקיימים, פיסול וציור מייצרים את תחושת המגע וכתוצאה מכך מאפשרים יצירה אמתית – יש מאין. בסיס הלימודים נשען על השפה הפלסטית וזאת מפני שהוא מהווה נקודת פתיחה איכותית לכל עשייה בנוסף ליכולת לגעת בעולמות מתקדמים ומתפתחים בצורה טכנולוגית-יצירתית.

מעוניינים בקורס במקום תואר?

במידה והחלטתם כי אינכם מעוניינים בתואר שנוגע בעולם היצירה, ואתם מסוגלים להתחייב לפרק זמן קצר משמעותית, אנו מזמינים אתכם לבדוק את הקורסים המגוונים והמרתקים שלנו במכללת "מנשר". תוכלו ליהנות מקורס צילום, סדנאות כתיבה ואפילו קורסים ממוקדים בעולם הקולנוע. 

שליטה מלאה בטכניקות וטכנולוגיות שקשורות לעולם הפיסול והיצירה באות לידי ביטוי במגוון מסלולי לימוד ואם עדיין אינכם בטוחים מה מצית את להבת ליבכם, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר האינטרנט שלנו וצוותנו המקצועי ישמח לסייע ולספק פרטים נוספים.