לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

תוכנות לעיצוב גרפי

קורס עיצוב גרפי הוא הזדמנות להיחשף לאחד מהתחומים היצירתיים והמבוקשים ביותר כיום ולא בכדי. מי שעובד כגרפיקאי יכול להשתלב בחברות מובילות, בקמפיין מצליחים ולקחת חלק בלא מעט פרויקטים מעניינים. במסגרת קורס גרפיקה הוא מקבל מגוון רחב מאד של כלים המאפשרים לו להתמקצע בתחום ולבצע את עבודתו בצורה הצורה ביותר. בכל קורס גרפיקה נחשפים המשתתפים למגוון רחב של תוכנות לעיצוב גרפי, המשמשות ככלי מרכזי וחשוב לכל גרפיקאי. הנה כמה מהמובילות שבהן:

  1. פוטושופ – מדובר באחת מתוכנות הגרפיקה הפופולאריות ביותר כיום וכל מי שרוצה לעבוד כגרפיקאי חובה עליו להכיר אותה. הפוטושופ, מטעם חברת Adobe, היא תכנה לעריכת תמונות, המציעה שלל של כלים המאפשרים לכל מעצב גרפי לבצע עבודות גרפיות שונות, בשילוב של תמונה אחת, מספר תמונות, טקסט ועוד. בעזרת התוכנה ניתן לעבד את התמונות וליצור מהן יצירה של ממש. אפשר להוסיף להן אפקטים שונים, להגדיל או להקטין אותן בהתאם לצורך, לחתוך את התמונה, להבהיר או להכהות ועוד ועוד.
  2. אילוסטרייטור – גם כאן מדובר בתוכנה מצליחה ופופולארית מאד של Adobe, תוכנה שבה משתמשים גרפיקאיים רבים ואותה אפשר ללמוד כמעט בכל קורס עיצוב גרפי. בעזרת האילוסטרייטור ניתן לעצב לוגואים ואלמנטים שונים, שבחלקם מורכבים מאד. פעמים רבות עובדים במקביל עם שתי התוכנות (פוטושופ ואילוסטרייטור, כדי לקבל את התוצאה הרצויה).
  3. אינדיזיין – תוכנת האינדיזיין דומה מאד לתוכנת האילוסטרייטור ולכן לומדים אותה פעמים רבות לאחר שלומדים את האילוסטרייטור במסגרת הקורס. גם זו תוכנה של Adobe, המאפשרת לבצע עימוד של מסמכים קצרים מסוגים שונים, כמו פוסטרים או מדיה מודפסת אחרת. אפשר להכין בעזרתה מצגות ברמה מתקדמת מאד ולנצל את שלל הכלים שהיא מציעה כדי להגיע אל התוצאה הרצויה.
  4. פלאש – בעזרת תוכנה זו שגם לומדים בכל קורס גרפיקה, אפשר ליצור אנימציות ותמונות תלת מימד. פעמים רבות משתמשים בה גם גרפיקאים המתמחים בעיצוב אתרים או ממשקי אינטרנט שונים וכן כאלה המעצבים ומתכננים אלמנטים שונים לאתרים, כמו באנרים למשל. מדובר בתוכנה לא פשוטה, המצריכה יכולת טכנית ומיומנות ברמה גבוהה. בעזרת קורס גרפיקה ניתן להתמודד איתה בקלות רבה יותר ולפתח את כל המיומנויות הנדרשות כדי לנצל את שלל הכלים והפתרונות שהיא מציעה.

4 תוכנות גרפיקה אלו נדרשות לכל מי שרוצה לעסוק בתחום הגרפיקה באופן מקצועי. במסגרת קורס עיצוב גרפי נחשפים לרבות לארבע תוכנות אלו ומתנסים בהן באופן מעשי. העבודה עם התוכנות אפשרית רק לאחר למידתן לעומק, שכן כל אחת מהן מציעה מגוון רחב מאד של כלים, שבחלקם מוכרים רק לאלה המכירים את התוכנה היטב. לפני שנרשמים לקורס גרפיקה, מומלץ לבדוק אילו תוכנות לומדים במסגרתו ולוודא שמדובר בתוכנות המובילות כיום, בתוכנות הפופולאריות הנדרשות מכל גרפיקאי מקצועי.