לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

רוצים ללמוד קולנוע? הגעתם למקום הנכון.

מדינת ישראל ידועה במספר הסטודנטים להשכלה גבוהה אשר גדל בכל שנה ומקצועות חדשים ומגוונים אשר מקבעים את מעמדם בחברה שלנו. יחד עם זאת, עקב ההיצע הרחב המון סטודנטים בתחילת דרכם אינם בטוחים לגבי המקצוע אותו הם מעוניינים ללמוד ולכן חשוב להבין איזה תחום "מושך" אתכם כבר בתחילת הדרך.

 

לצורך העניין, ישנם מקצועות שדורשים חשיבה יותר אנליטית כגון פיזיקה, מתמטיקה, הנדסה וכדומה ואילו אם בחרתם ללמוד קולנוע, ציור או עיצוב גרפי תאלצו לפתח את הצד היצירתי שבכם ולשאו השראה מכל מיני מקורות היסטוריים ועדכניים. 

 

במידה ואתם מעוניינים בלימודי קולנוע הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת:

 

  1. כישרון והתמדה – אנשים רבים חושבים שלימודי קולנוע אינם דורשים השקעה ומדובר על לימודים פשוטים וקלים, אך המציאות היא אחרת לחלוטין. במכללת "מנשר" תוכלו להירשם ללימודי תואר ראשון באמנות שבו תבחרו את ההתמחות – קולנוע, ציור, פיסול, עיצוב וכדומה. התואר עצמו אורך כ-4 שנים ומטעמו של האוניברסיטה הפתוחה ולכן מדובר על לימודים אינטנסיביים שידרשו מכם להתמיד ולהשקיע מעבר לפיתוח הצד היצירתי שבכם.

  2. שילוב בתעשיית הקולנוע והבידור – בסיום הלימודים תוכלו לגשת לכל גוף תקשורתי או פרסומאי ולהציג את תיק העבודות המגוון שלכם. אנו במכללת "מנשר" מספקים לכם את מיטב המרצים האיכותיים ביותר במדינת ישראל, תוך כדי שימת דגש מרכזי על פיתוח היכולות האישיות שלכם. עקב ההשקעה באמצעות המרצים והעזרים הטכנולוגיים שאנו מספקים, תוכלו להתברג כחוד החנית בתעשיית הטלוויזיה.

  3. תמיכה טכנית – מפני שלימודי קולנוע דורשים אולמות מיוחדים, מצלמות מתקדמות ואביזרים שנועדו למקסם את הפוטנציאל הטמון בכל אחד מכם, אנו נספק לכם אולם כנסים והצגות, סימפוזיונים, הקרנות ואפילו הצגות מיוחדות שתפקיו בעצמכם בכדי לתרגל ולהפוך את עולם התיאוריה לפרקטיקה איכותית.

 

בעולם בו מקצועות הלימוד משתנים והביקוש עבור תחומי לימוד עלול לרדת משמעותית, בכל הנוגע ללימודי קולנוע אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שתחום זה גדל ומתפתח בכל רגע נתון. אז אם גם אתם "מחוברים" יותר לצד היצירתי שבכם ומעוניינים ללמוד מקצוע משמעותי שיגרום לכם להשתלב בתעשיית הקולנוע והבידור, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולהגיע ליום פתוח במכללה.