לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

קורס צילום בתל אביב מחיר

קורס צילום תל אביב במחיר נוח והוגן

מעוניינים להפוך תחביב ותשוקה למקצוע מכניס? מחפשים קורס צילום בתל אביב במחיר נוח והוגן? מבקשים להשתתף בקורס המתאים לרמתכם, לתחומי העניין שלכם וברמה גבוהה? אם כן, חשוב שתדעו שבמנשר לאומנות מוצעים מגוון קורסים המועברים על ידי צלמים מובילים, לרבות קורס למתחילים, למתקדמים, סדנה קצרה ואפילו מסלול דו שנתי וארבע שנתי.


חשוב לציין כי אצלנו במנשר בית ספר לצילום אפשר להירשם לכמה קורסים במקביל, וכך ליהנות מהנחה, כאשר עם סיום הלימודים תוכלו להמשיך לקורסים מתקדמים, או להצטרף לתוכנית המלאה לתואר בצילום הכוללת לימודים לתואר ראשון הנערכים במכללה.

 

אילו קורסים אנו מציעים?

כאמור, ניתן להירשם לקורס מתחילים, מתקדמים, סדנה קצרה ומסלול דו שנתי, וחשוב לציין שיש לנו גם קורסי ערב שהינם זהים לקורסי הבוקר מכל בחינה. כך למשל, קורס צילום למתחילים, הנקרא גם "מבוא לצילום", נפרש על פני 26 מפגשים, שלוש שעות בכל שבוע. קורס זה עוסק ביסודות הצילום הטכניים ובשפה הייחודית של הצילום, בדגש על התרחשויות במרחב העירוני ובנוף, ובחוויה האישית של הצלם.

הקורס מחולק לשני סמסטרים שבמהלכם ניתן ידע טכני בתפעול מצלמה בתנאי שדרה, רחוב, שדות, מקומות ציבוריים סגורים ובתים. כך למשל, בסמסטר הראשון עוסקים בין היתר באור וצל, פרספקטיבה וזווית, קומפוזיציה, תפיסת הרגע, שגרה, בעלי חיים, אנשים, תנועה, תחבורה ועוד. כמו כן, מושם הדגש על היבטים טכניים כגון מיקוד ואורך מוקד, מדידות אור, תוכנות המצלמה, מהירות וכן הלאה. לעומת זאת, בסמסטר השני מתמקדים יותר בפן האומנותי והאישי של התבוננות בעולם, מחוות גוף ומשמעותן, יחסים וכדומה, ומבצעים תרגילים שונים כמו דיוקן עצמי, צילום חפצים, צילומי פנים בית ועוד.

 

קורסים נוספים

מלבד קורס מתחילים אנו מציעים כאמור עוד מספר קורסים חשובים ומרתקים, ודוגמא נאה לכך מהווה קורס צילום יסודות צילום סטודיו. מדובר בקורס צילום בתל אביב במחיר נוח של 4,700 ₪ כולל רמי ההרשמה ושימוש בציוד גם בכיתה וגם לתרגול חופשי. במהלך הקורס עובדים בצילום בחלל ניטראלי סגור, בפנס אחד ושניים, בתאורה חמה ופלש, במרככים ורפלקטורים, פורטרטים וקומפוזיציות של חפצים, וכן בקובייה, כדור וטבע דומם. זאת בדגש על יסודות טכניים כגון העלמת צללים, מדידת אור, איך יוצרים שחור, אפור ולבן, וכיוצא בזאת.

עוד דוגמא הינה קורס פוטושופ לצלמים, שמוצע גם הוא במחיר נוח של 4,500 ₪. במהלכו לומדים על התוכנה הקלאסית לעיבוד ועיצוב תמונות, כאשר בסמסטר הראשון מכירים את כלי הבחירה והגזירה, את חותמת הגומי, עבודה בסמיכות ושכבות, אפקטים ועוד. בסמסטר השני לומדים לטפל בקבצי RAW, לנהל קבצים להדפסות, עיבוד מתקדם, אוטומציה, פקודות אוטומטיות וכיוצא בזה. בקורס זה כל תלמיד יושב מול מחשב עם התוכנה, כשהמרצה יכול לראות כל מהלך שהתלמיד עושה.

לפרטים נוספים על קורסי צילום שאנו מקיימים בתל אביב, הנכם מוזמנים לפנות למנשר לאמנות בטלפון 03-6887090.

 

קורס צילום בתל אביב מחיר