לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

קורס ציור דיגיטלי – קורס איור דיגיטלי

כישרון ציור או איור הוא נכס שחשוב מאוד לשמר ולטפח, ובניגוד למה שחושבים רבים, הכישרון הזה יכול גם לייצר פרנסה יפה מאוד.

את כשרון הציור שלכם אתם יכולים לחלק בין ציור שמשמש אתכם לצרכי תחביב והנאה ובין ציור שמשרת אתכם כמקור לפרנסה. בכל הקשור לציור כמקור פרנסה, ציור דיגיטלי הוא אולי התחום שבו ניתן למצוא כיום את הפרנסה היפה ביותר ולפתח קריירה של ממש בתחום המדיה.

יחד עם זאת, בכדי להתמחות בתחום זה של ציור, יהיה עליכם לעבור קורס איור דיגיטלי ייעודי שבו תלמדו את פלטפורמת הציור הדיגיטלית על כל התוכנות והמאפיינים הברורים שלה, כך שגם תוכלו להביא לידי ביטוי את הכישרון שלכם, מחוץ לקנבס ואל תוך המסך האלקטרוני.

מהם נושאי הלימוד הנלמדים במסגרת קורס ציור דיגיטלי?

ככלל, ציור דיגיטלי הוא תחום שמתמקד פחות בכישורי ציור ויותר באופן בו יש להתאים את עבודת הציור למרחב הדיגיטלי.

יחד עם זאת, ישנם קורסים המשלבים בין לימודי הציור כמקצוע בפני עצמו, ובין התאמתו למרחב הדיגיטלי ואתם בהחלט יכולים ואמורים לבחור את האופציה הנכונה יותר עבורכם.

במסגרת לימודי ציור דיגיטלי תלמדו את עקרונות התחום, את המאפיינים הייחודיים של המרחב הדיגיטלי כפלטפורמת ציור, את השימושים בציור דיגיטלי וכמובן את כל הכלים הדיגיטליים העומדים לרשותכם בכדי ליצור יצירות במרחב הזה: מכשירים כמו טאבלטים, משטחי ציור למחשב, עפרון דיגיטלי סטילוס על כל המאפיינים שלו וכן הלאה, תוכנות ציור, שימוש בפונקציות הרבות של תוכנות אלה, תוכנות לעיבוד תמונה וכן הלאה.

היכן ניתן ללמוד קורס איור דיגיטלי? 

ובכן, השאלה הנכונה היא לא היכן ניתן ללמוד קורס ציור דיגיטלי, אלא היכן כדאי ללמוד אותו. לימודי ציור דיגיטלי מוצעים בלא מעט מכללות ובתי ספר מקצועיים בתחום האמנות, אבל רק מעטים מהם יכולים להעניק לכם את המוניטין, את הרמה המקצועית ואת השם שיכול לקדם אתכם לאחר מכן במסלול הקריירה שאתם רוצים לבנות בתחום.

בחירת המכללה תשפיע גם על רמת הביצועים המקצועיים שלכם וגם על המקומות בהם תוכלו להשתלב בהמשך הדרך.

מנשר לאמנות היא מכללה, גלריה ומרכז תרבות, המציעה שורה של קורסים ומסלולי לימוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עולם האמנות, ובכלל זה לימודי ציור דיגיטלי למתחילים ומתקדמים.

במנשר לאמנות תוכלו למצוא סגל הוראה מקצועי ומיומן ותכנית לימודים מפורטת שתעניק לכם את כל היכולות שאתם צריכים כדי להפוך למקצוענים בעולם הציור הדיגיטלי.

לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום בטלפון 03-6887090.

 

שאלות ותשובות נפוצות במסגרת קורס ציור ולימודי איור דיגיטלי:

למה לבחור בקורס ציור ואיור דיגיטלי במנשר?

קורס ציור ואיור דיגיטלי במנשר הינו קורס מקיף המלמד את כל הנדרש כדי לרכוש את כל הכלים להתמקצע בתחום.

למי מתאים ללמוד קורס ציור ואיור דיגיטלי?

קורס ציור ואיור דיגיטלי מתאים למתחילים ומתקדמים הרוצים להרחיב את הידע שלהם בתוכנות השונות במדיה.

מה לומדים בקורס ציור ואיור דיגיטלי?

הלימודים בקורס ציור ואיור דיגיטלי כוללים תוכנות עריכה דיגיטליות עדכניות ועוזרים לסטודנטים להמיר את יצירותיהם שנעשו ידנית בציור ואיור לדמויות ממוחשבות.

האם יש תנאי קבלה לקורס ציור ואיור דיגיטלי?

לימודי הקורס של ציור ואיור דיגיטלי כלולים בלימודי המחלקה לתקשורת חזותית ומותנים במעבר ראיון מקצועי עם ראש המחלקה והכנת מספר משימות – לא קשות ולא יקרות אך כאלו מעידות על רצינות, כגון: פורטרט עצמי בכל טכניקה שבוחרים, חולצה טריקו שמייצגת את הסטודנט לעתיד, בחירת מעצב בולט והסבר על הבחירה, תיק עבודות וכן ראיון אישי עם מנהל המכללה.

כמה זמן נמשך קורס ציור ואיור דיגיטלי?

לימודי תקשורת חזותית במנשר מתחילים משנה אחת של שלושה ימים בשבוע, וכדי לסיים עם תואר ראשון ותעודת בוגר מנשר ימשכו הלימודים לארבע שנים.

מהן אפשרויות התעסוקה לאחר הקורס ציור ואיור דיגיטלי?

אפשרות התעסוקה לאחר קורס הציור והאיור הדיגיטלים רבים ומגוונים, ניתן לעבוד כמאיירים לספרים, לתוכניות טלוויזיה, לסרטים וסרטונים ועוד.

קורס ציור דיגיטלי - קורס איור דיגיטלי

קורס ציור דיגיטלי - קורס ציור דיגיטלי במנשר