לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

קורסים באומנות ותקשורת חזותית

ישנם מספר מוסדות (השכלה גבוהה) במדינת ישראל אשר מציעים מסלולים ייחודיים ללימודי אומנות או תקשורת חזותית. ספורות המכללות והאוניברסיטאות אשר מספקות מסלול לימודים מקיף, איכותי ומקורי אשר משלב את כל הערכים ההיסטוריים לצד המודרניים בפן האומנותי.

במידה ואתם נמצאים בצומת דרכים בה אינכם יודעים באיזה מסלול לימודים אתם מעוניינים לבחור, מוטב שתשאלו את עצמכם האם אומנות מייצרת בכם תשוקה? האם עיצוב ואסתטיקה הם תחומים שאתם מרגישים אליהם חיבור?  והאם הפן היצירתי שבכם גובר על שאר הרצונות והצרכים?

שאלות מנחות אלו יספקו לכם את התשובות האם כדאי לכם להשתתף במגוון קורסים באומנות ותקשורת חזותית. בנוסף, במכללת "מנשר" תוכלו ליהנות מיום פתוח בו תוכלו לפגוש את מיטב המרצים בתחום, להתרשם ממגוון פרויקטים ועבודות מרתקות של תלמידינו ובאופן כללי לקבל יותר מידע על המסלול שמשלב בתוכו ידע תיאורטי לצד כלים פרקטיים לקראת שוק העבודה.

קורסים באומנות ועיצוב גרפי

אם החלטתם כי לימודי אומנות אכן מתכתבים עם הרצונות שלכם, אך עדיין אינכם בטוחים לגבי התחייבות שכוללת מסלול תואר ראשון למשך 4 שנים, תמיד תוכלו להשתתף בקורסים ספציפיים.

קורסי ציור, קורס איור, עיצוב גרפי ולימודי תוכנה למיניהם הם רק חלק מהמגוון הרחב שאנו מספקים לכם, ולאחר השתתפות בקורס מסוים תוכלו לקבל אינדיקציה איכותית יותר בנוגע להמשך הלימודים במסגרת תואר בתקשורת חזותית ואומנות או לימודי קורסים.

בלב תל אביב, תוכלו למצוא את המתחם של מכללת "מנשר" ובו חללים ייחודיים שנועדו לעבודות יצירתיות, תוך כדי שימוש במכשור המקצועי והמתקדם ביותר ובמטרה להעניק לכם ניסיון פרקטי בתחום האומנות.  בנוסף, תוכלו לספוג ידע ממיטב המרצים בתחום תוך כדי שימת דגש על מספר רב של טכניקות עיצוב – בין אם מודרניות ובין אם מסורתיות.

ומה לגבי השתלבות בשוק העבודה?

ובכן, לאחר סיום הקורסים הנבחרים על ידכם, תרכשו ארגז כלים איכותי שנועד למקם אתכם בראש החנית של תלמידי האומנות במדינת ישראל. תוכלו להשתלב בחברות הייטק כמעצבים גרפיים, במוזיאונים ותערוכות אומנות ובחברות שונות אשר דורשות ידע יצירתי והיסטורי.

אנו מזמינים אתכם לבוא ולהתרשם ממגוון קורסים באומנות ותקשורת חזותית, מיטב המרצים בתחום ומפלטפורמה איכותית שתעניק לכם קשת רחבה של ידע מקצועי לצד יכולות פרקטיות.