לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

צילום הריון בטבע אומנות שזורמת בדם

אחד ממסלולי הלימוד בבית הספר מנשר לאמנות הוא לימודי צילום. הלימודים בביה"ס הם ברמה גבוהה מאד להגברת יכולת פיתוח התפיסה הצילומית והיכולת להעביר מסר דרך התמונות כאמצעי לביטוי עצמי וכיצד יש לסביבה השפעה על האיש שמאחורי המצלמה. במסגרת הלימודים נלמדים טרנדים עכשוויים בשוק כאשר אחד הבולטים הוא צילום אומנותי

צילום אומנתי ההצלחה כבר פה

צילומי הריון הפכו בשנים האחרונות ללהיט בקרב הורים שמצפים לילד. הסיבה להתלהבות היא ההבנה שחודשי ההיריון הם רגעים מאד מיוחדים ומהווים מזכרת נהדרת לתקופה בלתי נשכחת ורק דרך המצלמה אפשר להפוך כל רגע כזה לצילום אומנותי שיישאר כמזכרת לעולמים. את כל סודות הצילום הללו לומדים התלמידים במנשר לאמנות בידי מרצים מהטובים והמובילים בתחום.

צילום הריון בטבע הינו צילום אומנותי בכל דבר. היכולת לתפוס לחלקיקי שניות הבעות פנים, נגיעות קטנות, משחקי אור וחושך לצד תאורה טבעית של השמש הופכים את הצילומים לרגעים נדירים שיש לאישה בחודשי הריונה. לא סתם אומרים שאישה בהריון משרה סביבה הילה וזוהי בדיוק האומנות, לדעת לתפוס את הרגע הנכון שיגרום לכל אחד להזדהות עם הדמות שבתמונה ולנסות לנחש על מה היא חושבת. קיימות שתי אופציות של צילום הריון והן:

  • יום צילומים בסטודיו עם אביזרים
  • יום צילומים בטבע

במסגרת הלימודים לתואר אקדמי או ללימודי תעודה בצילום אומנותי ניתן להגיש סגנון כזה של צילומים כחלק מפרויקט גמר או עבודת הגשה.

צילום הריון בסטודיו עם תמונות טבע ברקע

להרבה אנשים יש תסביך עם המצלמה והם לא אוהבים להצטלם. עבורם האופציה להצטלם בסטודיו פותרת הרבה בעיות של חשש וחוסר נעימות. הכנה נכונה ואינטימית מביאה אותם להתפשר ולהיפתח מול המצלמה. ההתנהלות בסטודיו מרגע שמגיע הזוג היא נעימה ומביאה אנרגיות של חיבור לרגע ולמקום. לפי הצילומים נערכת בחירה של תמונות הרקע והאביזרים הנלווים כדוגמת: כובעים, סרטים לשיער, בגדים, תכשיטים, פרחים, ריהוט עתיק וכו' שאמורים להשתלב בתוך המראה הכללי בשונה מצילום הריון בטבע שמשלב את הטבע האמיתי.

יום צילום הריון בטבע הפתוח

בניגוד לצילומים בסטודיו יש זוגות מאד פתוחים וגמישים בנושא צילום הריון בטבע ואין להם שום בעיה לתת דרור לתחושות ומגע מרגש מול המצלמה. לפני יום הצילומים נקבע אתר הצילום. הצלם או הצלמת האחראים על ביצוע העבודה מגיעים עם אביזרים נלווים שיכולים להיות מתחומי חיים שונים ומגוונים. מזג האוויר שלנו הפכפך ולכן יש לתכנן את הצילומים בהתאם למזג האוויר הצפוי. מדובר בחיסרון שיכול להיות גם יתרון כי כל היופי של צילום הריון בטבע הוא שפתאום קרן שמש מבצבצת בצורה לא צפויה והופכת את התמונה ליצירת אומנות או לחילופין טיפות גשת שנתפסות על עין המצלמה יכולות להפוך כל תמונה לדרמתית ומרתקת.