לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

לימודי עיצוב גרפי תל אביב

אודות לימודי עיצוב גרפי בתל אביב

מתעניינים בלימודי גרפיקה בתל אביב? רוצים להשתלב בתוכנית לימודים איכותית ומתקדמת בסטנדרטים הגבוהים ביותר? במחלקת לימודי תקשורת חזותית של מכללת מנשר מציעים לימודי עיצוב גרפי בתל אביב יחד עם לימודים לתואר ראשון במדעי הרוח או לתעודה, הנפרשים על פני 4 שנים מרתקות ומעשירות.

לימודים מתקדמים ומשמעותיים

כידוע, מקומות שונים מציעים לימודי עיצוב גרפי בתל אביב רק לצורך תעודה כלשהי במסלול מקוצר ולא מקצועי. אנחנו ב'מנשר' מאפשרים תואר ראשון מטעם האוניברסיטה הפתוחה בשילוב תעודת בוגר תקשורת חזותית של מנשר. במסלול זה, אתם לומדים 3-4 ימים בשבוע במשך 4 שנים. מדובר בתוכנית לימודים מקיפה ועדכנית המקנה לכם ידע מעמיק במגוון תחומי עיצוב, ביניהם: איור, קומיקס, איור ספרי ילדים, וידיאו, צילום, הדפס, עיצוב מגזינים וספרים, פרסום ומיתוג, שימוש מתקדם בתוכנות כמו אילוסטרטור, פוטושופ, אינדיזיין, אפטר אפקט ופלאש, UX, UI וכו'.

יש לציין כי השנה הראשונה מוקדשת ליסודות, כך שהחל מהשנה השנייה תוכלו לבחור את המסלול המתאים לכם, בין אם לימודי עיצוב גרפי ופרסום, איור ועיצוב אינטראקטיבי, וכן תוכלו לבחור קורסים המשלבים בין המסלולים השונים. בכל מקרה, הדגש והמוקד בלימודים הוא על פיתוח התפישה העיצובית האישית שלכם, אשר תאפשר ביטוי עצמי נרחב והשפעה על הסביבה ועל יצירת תיק עבודות עשיר שעימו תמשיכו הלאה לשוק התעסוקה.

ב'מנשר' אנו מעמידים לרשותכם את מיטב התנאים: אנו מקפידים על קבוצות לימוד קטנות המאפשרות למרצים להעניק ליווי אישי וקרוב לסטודנט ולתיק העבודות שלו; ובנוסף למרצים המעולים שלנו (מהמובילים בענף), אנו מרבים לארח סדנאות, הרצאות ומרצים חיצוניים מהארץ ומחו"ל. מעבר לכך, נעמיד לרשותכם על מיטב הכלים לפיתוח אישי, אמנותי ומקצועי, לרבות תמיכה טכנית מלאה במתקנים, בתוכנות, במדפסות, סורקים, מצלמות ומחשבים.

כיצד מתקבלים אלינו?

הקבלה אל לימודי עיצוב גרפי בתל אביב במכללת מנשר מבוססת על תהליך מאורגן ומסודר. לאחר שתפנו אלינו נדאג שתקבלו את כל המידע, הן דרך אתר המכללה או מידיעון, הן במזכירות והן מיועץ בכיר שלנו בפגישה אישית ללא תשלום. לאחר מכן ייערך אתכם ראיון קבלה עם ראש המחלקה, ראיון בכתב וראיון עם מנהל המכללה, ולאחר מכן תרכיבו את מערכת הלימודים האישית ותסדירו את התשלומים. יש לציין כי אל הריאיון המקצועי עם ראש המחלקה תתבקשו להביא מספר טפסים, תיק עבודות ומשימת בית שהוקצתה לכם על ידינו. מדובר בשלוש עבודות של פורטרט עצמי בכל טכניקה וגודל שתרצו, בעטיפה קדמית לאלבום/סינגל, ובמשימת כתיבה על אירוע אומנותי בו ביקרתם או עבודה גרפית קיימת. תיק העבודות שתציגו בראיון יכול לכלול מגוון רחב של עבודות מכל תחום, מפיסול ועד לצילום, או בכלל בתוכנות גרפיות. על תיק העבודות לכלול לפחות 5 עבודות.

למידע נוסף והרשמה

הן הבוגרים שלנו והן גורמים מקצועיים בתעשייה, מסכימים כי תוכנית הלימודים של מכללת מנשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף, ומכשירים את הסטודנטים להשתלבות מוצלחת בתעסוקה בתחום. לפרטים נוספים על לימודי גרפיקה תל אביב ועל תכנית הלימודים, תהליך ההרשמה – הנכם מוזמנים לפנות אלינו – בטלפון 03-688-7090 או באתר מנשר.

 

לימודי עיצוב גרפי תל אביב