לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

סדנאות אומנות – לפתח את הצד היצירתי שלך

הן נחשבות למבוקשות מאד ולא בכדי. סדנאות אומנות, המוצעות כיום במסגרת לימודי תעודה ולעיתים גם כחלק מלימודי תואר, מציעות לסטודנטים, המשתתפים בהן מרחב לביטוי אישי, מקום שבו יוכלו לרכוש כלים חשובים, שישמשו אותם בעתיד, בין אם כאמנים ובין אם כעוסקים באמנות כחלק מתחביב ועוד. סדנאות אומנות הן ללא ספק מקום שבו אפשר לפתח את הצד היצירתי, מקום שבו אפשר לפרוח ולהביע תחושות, מחשבות וגם רגשות.

מקום לביטוי עצמי, לקבלת כלים חשובים והזדמנות לפסק זמן

רבים מאתנו עוסקים באומנות כתחביב: בציור, ברישום, בפיסול ובאומנות נוספות. חלקנו מקדישים לכך לא מעט זמן, חלקנו עושים זאת אחת למספר חודשים, כששורה עלינו המוזה. סדנאות אומנות, שיכולות להתאים לכל הגילאים, לגברים ולנשים, לחובבנים וגם למקצועיים יותר, מציעות לא מעט יתרונות: ראשית, מעבירים אותם מורים מקצועיים, אומנים העוסקים בתחומים שונים של אומנות בפועל ומכירים את התחום שבו הם מתמחים היטב. אלה, עומדים לרשותם של הסטודנטים, המשתתפים בקורס, ומעבירים להם לא מעט מהידע והניסיון שצברו לאורך השנים. שנית, אפשר בעזרת סדנאות אלו לרכוש מיומנויות חשובות וגם כלים שימושיים שיעזרו בהמשך. הסטודנטים נחשפים לסגנונות אומנות שונים, למכשירים ולציוד שבו הם יכולים להשתמש וגם לומדים טכניקות שונות, שאותן ליישם. אולם, מעבר לכך, מדובר בהזדמנות לפתח את הצד היצירתי שבכל אחד ואחת מאתנו. קורס אומנות, ולא משנה באיזה תחום של אומנות מדובר, מאפשר לנו לקחת פסק זמן ולהתמקד באומנות. להביע את הפן היצירתי שבנו באמצעות כלי האמנות השונים, הצבע, המכחול, הקנבס או החמר ולהפוך את המופשט למשהו ממשי יותר.

חשיפה לאומנות וקבלת השראה

אחד מיתרונותיהן של סדנאות האומנות, המוצעות כיום, הוא היותן מתאימות לכל אחד. לעיתים הן מוצעות במסגרת של לימודי תעודה המתמקדים בתחום האומנות, ולעיתים במסגרת של לימודי תואר ראשון או תואר שני. הלימודים כוללים מפגשים עיוניים וגם מפגשים מעשיים/חווייתיים. מעבר להתנסות באומנות במהלך הקורס, לומדים הסטודנטים על אומנים שונים, על אומנים מובילים ומוכרים. כך הם יכולים להבין את האומנות בצורה מעמיקה יותר, לקבל השראה ולסגל לעצמם סגנון הייחודי אך ורק להם. החשיפה לאומנות במהלך הסדנאות עצמן מלמדת את המשתתפים לא מעט, משחררת אותם ומאפשרת להם גם לפרוץ גבולות. להבין שאין מותר או אסור, שכל אחד יכול למצוא באומנות שלו מקום לביטוי עצמו. מקום שהוא אישי, אמנם, אך כזה שאפשר לחלוק אותו עם אחרים.

אז, רגע לפני שנרשמים

קורס אומנות הוא ללא ספק מענה מצוין לרבים שרוצים להתמחות בתחומי האומנות השונים או לרכוש לעצמם כלים שיעזרו להם כשהם עוסקים באומנות כתחביב. לפני שנרשמים לקורס כזה כדאי לבדוק באילו נושאים הוא מתמקד וגם מי המורים שמעבירים אותו. קורס מקצועי עם מורים מנוסים ומוכרים בתחומם הוא המענה הנכון והדרך לפרוץ ולפתח את הצד היצירתי!