לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

משלבים טכנולוגיה ויצירה: תואר ראשון בתקשורת חזותית

לימודים מהווים כעוגן ורשת ביטחון מהותית ומשמעותית במדינתו הקטנה, ומרביתנו מכירים את צומת הדרכים בה ניתנת לנו הבחירה איזה נושא או מקצוע ללמוד באופן אקדמאי. האם גם אתם שואלים את עצמכם איזה מקצוע מתאים לאישיות שלכם? האם התשוקה ליצירה בוערת אצלכם או אולי הפן הטכנולוגי מדבר אליכם יותר? ובכן, אם אתם מרגישים חלוקים ברצונות ובדעות שלכם, דעו שאתם יכולים לשלב את תחומי המודרניזציה יחד עם עולם האמנות והיצירה ולהרוויח בגדול.

 

תואר ראשון בתקשורת חזותית הינו מסלול לימודים מרתק ומאתגר שטומן בתוכו המון אלמנטים של יצירתיות והשראה יחד עם חשיבה אנליטית, מאורגנת ומסודרת. הלימודים עצמם יעניקו לכם מגוון כלים פרקטיים שיעזרו לכם להתמודד באופן מציאותי עם השוק הישראלי ויתרה מכך, להוביל את התעשייה.

 

אז מה זה בעצם תואר ראשון בתקשורת חזותית?

 

מסלול הלימודים במכללת "מנשר" מציע מגוון אפיקים מרתקים שכוללים נושאים בעולם העיצוב הגרפי, איור ולימודי גרפיקה ממוחשבת, עיצוב אינטראקטיב ורכישת ידע בעולמות הפרסום, שיווק, מיתוג ועוד. אורכה של תקופת הלימודים הינה 4 שנים ובמהלך כל סמסטר תתמקדו ותתמקצעו בנושאים הרלוונטיים, באופן פרקטי ועל ידי שימוש בעזרים הטכנולוגיים והמודרנים ביותר.

 

בתור מעצבים, תלמדו ליצור תיק עבודות בעל נפח איכותי של חומרים אשר משקפים את הידע שצברתם במהלך התואר. בנוסף, תקבלו ייעוץ וליווי על ידי טובי המוחות בעולם העיצוב בכדי שתוכלו לשפר ולשדרג את תיק העבודות שלם ובאופן כללי להגיע לתוצאות מקסימליות מבחינה אישית. 

 

מעבר לכך, מכללת "מנשר" מאמינה שבכדי להגיע להישגים איכותיים וליצור שכבת מעצבים שנועדו להוביל את התעשייה, יש לספק ידע מקצועי ורלוונטי לא רק מגורמים פורמליים ופנימיים של בית הספר, ולכן אנו מספקים לתלמידים שלנו מגוון סדנאות, מפגשים והרצאות עם אוטוריטות בתחום שמהם תוכלו ללמוד לכל אורך הדרך.

 

היכן ניתן להשתלב בשוק העבודה לאחר סיום הלימודים?

 

ובכן, בתור מעצבים תוכלו להשתלב בחברות הייטק, חברות פרסום ושיווק, תוכלו לבחור כל תחום ונושא בעולם הדיגיטל וליזמים שבניכם – תמיד תוכלו לצאת לדרך עצמאית מרגשת. אז אם אתם חושבים על לימודי תואר ראשון בתקשורת חזותית, אנו מזמינים אתכם להגיע ליום הפתוח במכללה ולהתרשם מהניסיון שלנו, ההוויה בבית הספר, המרצים המעולים וכמובן לקבל יותר תשובות על השאלות שלכם.