לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

מי צריך סדנת כתיבה?

חולמים להצטרף להמוני כותבי הבלוגים, ולפתוח בלוג שכולו שלכם? כזה שבו תוכלו להביע את תחושותיכם, את הרעיונות שלכם ואת כל אשר עובר על לבכם? רוצים להיות סופרים מצליחים, אבל תוהים אם יש לכם "את זה"? אם כן, סדנת כתיבה היא בדיוק מה שאתם צריכים! במסגרת סדנאות כתיבה יוצרת תקבלו את כל הכלים שצריך מי שרוצה לעסוק בכתיבה, בין אם באופן חובבני ובין אם באופן מקצועי. למי מתאימה סדנת כתיבה יוצרת ולמי היא יכולה לעזור? הנה, התשובה:

לבלוגרים

בשנים האחרונות יותר ויותר כותבים חובבניים בוחרים להשתמש בפלטפורמות השונות שמציעה הרשת כדי לשתף אחרים במידע ובתכנים שונים. כתיבת בלוג איננה עניין של מה בכך והיא מצריכה, ובמיוחד אם רוצים להגיע לכמה שיותר קוראים, מיומנויות כתיבה ברמה גבוהה. בעזרת סדנאות כתיבה יוצרת יכול כל מי שרוצה לפתוח בלוג או מי שכבר ברשותו אחד כזה, ללמוד לעשות את זה בצורה נכונה יותר, בצורה אטרקטיבית ומעניינת יותר. כתיבת בלוג שונה מכתיבת ספר או כתיבה עיתונאית. היא אישית יותר, היא כמעין יומן אישי, וכוללת גם לא מעט אלמנטים שאינם נכללים בכתיבה אחרת. למרות שסדנת כתיבה איננה בהכרח מתמקדת בכתיבת בלוג, היא מספקת את כל הכלים שצריך מי שרוצה לכתוב בלוג.

לסופרים בראשית דרכם

אם אתם חולמים להיות סופרים מצליחים, סדנת כתיבה היא המקום המתאים לכם. מדובר בפלטפורמה מקצועית ומיוחדת מאד, שבו יכולים המשתתפים ליצור, ללמוד על עצמם ועל אחרים, לקבל כלים חשובים הנדרשים לכל סופר ובעיקר גם להתפתח בתחום. סופרים בראשית דרכם מוצאים עצמם לא אחת תוהים האם אכן עשו את הבחירה הנכונה, האם הם אכן מסוגלים להתמודד עם אתגרי הכתיבה והאם יש להם את כל מה שצריך סופר מצליח. בעזרת סדנת כתיבה זו אפשר לפתח את המיומנויות הנדרשות ולקבל משוב על הטקסטים השונים שנכתבים במהלכה. המשתתפים בסדנא מסייעים זה לזה, וזאת לצד המנחה עצמו שחושף את המשתתפים אל מידע רב וחשוב שיכול לעזור להם בכתיבתם.

לכותבים למגירה

סדנת כתיבה יכולה להתאים גם לאלה הנהנים מהכתיבה ובעיקר אוהבים לכתוב למגירה. היא איננה בהכרח כזו המיועדת אך ורק לכותבים מקצועיים או אלה המעוניינים לעסוק בכתיבה באופן יום יומי, כי אם גם לחובבנים שבינינו. הסדנא מאפשרת לחובבנים בתחום ליהנות ממקום שבו יוכלו להביע את עצמם, להרגיש חופשי יותר ולשמוע גם חוות דעת על כתיבתם ואולי בפעם הראשונה. המפגש עם כותבים חובבנים וגם מקצוענים, קבלת כלים שיכולים לסייע בכתיבה עצמה וגם חשיפה אל התחום מזוויות קצת שונות ואחרות וגם אל סגנונות כתיבה שונים ומפתיעים, כל אלה מספקים לא מעט השראה ויכולים לעזור בתהליך הכתיבה. זוהי הזדמנות ללמוד, להתפתח וגם לחוות את הכתיבה בצורה אחרת, שונה מכפי שהיתה קודם לכן.