לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

למה אתה צריך סדנת כתיבה?

אם העברת לא מעט מזמנך הפנוי בצעירותך בכתיבה למגירה, אם אתה חולם להיות עיתונאי או סופר כשתהיה גדול, ובכלל – אם תחום הכתיבה מעניין אותך, סדנת כתיבה היא ללא ספק המקום המתאים לך. סדנת כתיבה היא הזדמנות עבורך להיחשף את התחום באופן מעמיק ולפתח את מיומנויות הכתיבה שלך. במסגרתה תקבל מגוון של כלים שיעזרו לך לבטא את עצמך ואת הרעיונות שלך ולהעביר אותם באמצעות המילים. במסגרתה גם תיחשף אל סגנונות כתיבה שונים וגם אל כותבים מוכרים וחשובים, שזכו לפרסום רב בזכות כתיבתם והפכו לבין הבולטים בתחומם.

אז, למה להירשם לסדנת כתיבה? הנה, כל הסיבות:

מסגרת לימודית מחייבת – גם אם תחום הכתיבה מעניין ומושך אותך, וודאי מצאתך את עצמך לא אחת מתקשה למצוא את הרגע, מתקשה למצוא את המוזה לכתיבה ומתגבר על העצלות שלעיתים מונעת ממך להגשים חלום ולעשות את הדברים שאתה אוהב באמת! סדנא שכזו מהווה מסגרת לימודית מחייבת, המאלצת אותך לכתוב. תקבל עבודות כתיבה וגם שיעורי בית, שידרשו ממך זמן ותשומת לב. שידרשו ממך להשקיע ולתת מעצמך לא מעט. אולם, דווקא בזכות זה וגם בזכות הקושי שיתכן ותתקל בו, תוכל להגשים את עצמך ולהביע את יכולת הכתיבה שלך ואת הכישרון הגדול שלך בכתיבה.

מגוון של כלים – סדנת כתיבה, כמו זו המוצעת לך במנשר, מציעה לך מגוון של כלים שיעזרו לך לבטא את עצמך טוב יותר ולהביע את הרעיונות שלך על הכתב בצורה נכונה ומדויקת יותר. סדנא כזו מציעה מפגשים עיוניים העוסקים בתחום הכתיבה וגם לא מעט מפגשים מעשיים, במסגרתם מתנסים בכתיבה באופן ממשי. הכלים, שאליהם נחשפים במהלך הסדנא, יעזרו לך להפוך את התחביב שלך למקצוע ולהתברג בעתיד במסגרות מקצועיות שונות. הכלים ישפרו משמעותית את יכולת הכתיבה שלך ויעזרו לך להתנסח בצורה טובה יותר.

חשיפה לסגנונות כתיבה שונים – בין אם של סטודנטים אחרים ובין אם של כותבים מקצועיים מובילים, סדנת כתיבה תחשוף אותך לסגנונות כתיבה שונים ולמאפיינים של כל אחד מהם. שם, וודאי, תיחשף בפעם הראשונה לסגנונות כתיבה שמעולם לא פגשת, סגנונות שימחישו לך את יופיו של התחום. במהלך הסדנא תלמד על כותבים מוכרים וגם תוכל לקרוא עבודות של סטודנטים אחרים במסגרת המפגשים השונים. קריאה של כותבים אחרים היא דרך מצוינת ללמוד על התחום, ליהנות ממקורות נוספים להשראה וגם להעביר ביקורת, שהיא עצמה משמשת ככלי לימודי חשוב לכל כותב.

הזדמנות לרכוש מקצוע של ממש – מהיום אתה יכול להספיק לכתוב למגירה. בעזרת סדנת כתיבה תוכל להפוך את התחביב שלך למקצוע של ממש. תוכל למשל לבחור בסדנת כתיבת תסריט, שתאפשר לך להשתלב בפרויקטים שונים של קולנוע ותוכל לבחור בסדנת כתיבה מתקדמת, המיועדת לכל מי שרוצה להרחיב את הידע שצבר בתחום ולהתנסות יותר בכתיבה.