לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

תואר בעיצוב גרפי – לימודי תואר ראשון באו"פ יחד עם לימודי עיצוב גרפי

יש לכם כישרון בציור וגרפיקה? אתם יודעים לעבוד עם צורות וצבעים ולחבר אותם לתצורות אסתטיות שמושכות את העין?

כל זה יכול לסייע לכם מאוד בעולם העיצוב הגרפי, אבל תזדקקו לעוד הרבה מעבר לכך בכדי להצליח באמת בעולם התחרותי שבו אנו חיים.

לימודי תואר ראשון בעיצוב גרפי הם לימודים שמיועדים לקחת את הכישרון שלכם, להשביח אותו באמצעות לימוד עקרונות העיצוב המקצועיים, כלי עיצוב מקצועיים והבנה מקצועית בתחום העיצוב, ולהפוך אתכם לאמני עיצוב שמסוגלים להתמודד עם כל אתגר בתחום העיצוב הגרפי.

מה זה בעצם עיצוב גרפי?

עולם העיצוב הוא עולם שכולל בתוכו שורה של תחומי ידע והתמחות, החל מעיצוב מוצר, דרך עיצוב גרפי וכלה בעיצוב פנים.

תחומים אלה נשענים כולם על עקרונות עיצוב גנריים לכל רוחב עולם העיצוב ועל עקרונות עיצוב מקצועיים בכל תחום ותחום.

עיצוב גרפי הוא תחום שעוסק בעיצוב באמצעות גרפיקה, כלומר עיצוב דו ממדי המתחבר ישירות אל עולם הציור והאיור.

תואר ראשון בעיצוב גרפי יכול לפתוח בפניכם שורה של מסלולים מקצועיים, שלא היו נגישים עבורכם במסגרת קורס או לימודי תעודה ממוקדים.

ספציפית בתחום של עיצוב גרפי, תואר ראשון יכול למשל להקנות לכם מקום  עבודה ברשתות טלוויזיה גדולות, בעולם הקולנוע, בעולם הפרסום והמיתוג ובעולם המדיה בכלל.

העניין הוא, שזה לא רק מה אתם לומדים ובאיזו רמה אקדמית, אלא גם איפה אתם לומדים את זה, באיזו מכללה.

היכן נכון ללמוד עיצוב גרפי?

כדי לעבוד כמעצבים גרפיים עליכם לקחת את הכישרון שלכם ולעטוף אותו בידע מקצועי רחב. מסגרת קצרה של לימודי תעודה או קורס ערב קצר, הינם מסלולים לגיטימיים ומקובלים, אך יכולים להכניס אתכם לעולם המדיה בתפקידים מוגבלים מאוד.

בכדי להתברג לתחומים המתקדמים, להשתלב בפרויקטים מורכבים ומאתגרים, ולהעמיד את היכולות שלכם למבחנים מספקים יותר, יהיה עליכם להשלים לימודי תואר ראשון ביחד עם לימודי עיצוב גרפי מלאים.

ספציפית בתחום של לימודי עיצוב גרפי יחד עם תואר ראשון אתם צריכים א' – לבחור מכללה בעלת אוריינטציה יותר מעשית מאשר תאורטית, וב' – מכללה בעלת מוניטין בתעשיית המדיה.

המוניטין של המכללה ממנה תצאו כבוגרים, הוא נתון שיכול להשפיע מאוד על המקומות בהם תוכלו להשתלב ועל התפקידים בהם תוכלו להתברג ולכן כדאי בהחלט להכיר את התחום לפני שמקבלים החלטה על מוסד הלימודים.

מכללת מנשר לאמנות היא אחת המכללות המובילות בישראל בתחום לימודי האמנות ובכלל זה לימודי עיצוב גרפי.

במכללה תוכלו לפגוש סגל מרצים מן השורה הראשונה ותכנית לימודים מפורטת שגובשה בשיתוף פעולה עם האקדמיה ותעשיית המדיה, הכל בכדי להעניק לכם את כל הכלים הדרושים לכם כדי להצליח שם בחוץ.

לפרטים נוספים על לימודי התואר הראשון שלנו בתחום העיצוב הגרפי, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6887090.

שאלות ותשובות נפוצות במסגרת לימודי תואר בעיצוב גרפי:

למה לבחור בלימודי תואר בעיצוב גרפי במנשר?

לימודי עיצוב גרפי במנשר מגוונים ומעניינים מאד, הקורסים מועברים על ידי מיטב האמנים בתחומם ומקנים ללומדים מהידע הרב שלהם.

למי מתאים ללמוד תואר בעיצוב גרפי?

לימודי עיצוב גרפי לתואר ראשון מתאימים לכולם, לצעירים שרוצים ללמוד מקצוע חדש ומעניין שיענה על התשוקות שלהם להוציא את הכשרון שלהם לפועל וכן לבעלי ידע חלקי בתחום שרוצים להתמקצע בעשייה שלהם.

מה לומדים בלימודי תואר בעיצוב גרפי?

תכנית הלימודים בלימודי תואר בעיצוב גרפי משולבים יחד עם לימודי תקשורת חזותית וכוללים לימודי איור, טיפוגרפיה, טכניקות וחומרים שונים, רישום, צילום, עק' איור, עק' אינטראקטיב, עק' בתוכנות גראפיות, עקרונות העברת מסרים ושפה גראפית, עק' קולנוע, עק' הדפסה, עק' מיתוג, עק' עיצוב ספרים ועוד.

האם יש תנאי קבלה ללימודי תואר בעיצוב גרפי?

על המתעניין בלימודי עיצוב גרפי במסגרת הלימודים במחלקה לתקשורת חזותית לעבור ראיון קבלה מקצועי אצל ראש המחלקה ולהביא עמו מספר משימות (לא קשות ולא יקרות אך כאלו אשר מעידות על רצינות) כגון: פורטרט עצמי בכל טכניקה שבוחרים, חולצה טריקו שמייצגת את הסטודנט לעתיד, בחירת מעצב בולט והסבר על הבחירה, תיק עבודות. כמו כן, עליו לעבור ראיון אישי עם מנהל המכללה וכן לענות על ראיון בכתב.

כמה זמן נמשכים לימודי תואר בעיצוב גרפי?

לימודי תקשורת חזותית ועיצוב גרפי במנשר מתחילים משנה אחת של שלושה ימים בשבוע, וכדי לסיים עם תואר ראשון ותעודת בוגר מנשר ימשכו הלימודים לארבע שנים.

מהן אפשרויות התעסוקה לאחר לימודי תואר בעיצוב גרפי?

אפשרויות התעסוקה לאחר לימודי עיצוב גרפי במסגרת המחלקה תקשורת חזותית במנשר הנן רבות ומגוונות, ניתן להשתלב כחלק מצוות במשרדי פרסום בתחומים השונים, וכן לעבוד באופן עצמאי במגוון הרחב העומד לרשות הבוגרים בתחומי: הגרפיקה, הדפס והבאה לדפוס, העיצוב גרפי, עיצוב אתרים, עיצוב לפרסום, עיצוב אינטראקטיבי, ברודקסט, מיתוג, פרסום ספרים ומגזינים, צילום, רישום, וידיאו ותכנות עריכה מתקדמות ומעודכנות כגון פוטושופ, פלאש, אפטר אפקט ועוד.

תואר בעיצוב גרפי - לימודי תואר ראשון באו"פ יחד עם לימודי עיצוב גרפי