לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

בית ספר לאמנויות תל אביב

המטריה של אומנות ויצירה מקיפה מספר קורסים הכוללים צילום, וידיאוגרפיה, אומנויות הבמה, קולנוע, תקשורת חזותית, עיצוב אופנה, עיצוב פנים, עיצוב מולטימדיה, כתיבה ועוד.  לפני זמן לא רב, קורסים ולימודי תואר מסוג זה לא קיבלו מספיק קרדיט, ויתרה מכך, לא קיבלו הערכה גבוהה בהשוואה לקורסים יותר אנליטיים ולמקצועות המדע המדויק.

עם זאת, האמנות נתפסת כיום (סוף סוף) כמרכיב חיוני בחינוך בשל היתרונות הרבים שהיא מציעה לסטודנטים ואנשים פרטיים.

לימוד אמנות ויצירה מאפשר לתלמידים לחדד את כישורי היצירתיות שלהם. היצירתיות היא אחת התכונות המבוקשות ביותר על ידי מעסיקים כיום שכן היא מביאה לחשיבה חדשנית כך שאנשים יוכלו לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא פתרונות חדשים.

אם אינכם בטוחים האם ישנם קורסים באומנות או יצירה המתאימים לכם, הנה מספר סיבות שכדאי לשקול ללמוד את התחום הזה:

הסמכה דינאמית הניתנת להעברה

מלבד היצירתיות, לימוד מקצועות האומנות מצייד אתכם במיומנויות "גמישות" הניתנות להעברה – כלומר ניתן ליישם אותם בהקשרים רבים ובתחומי עבודה אחרים. לפיכך, כשאתה בוגר, הסיכויים שלך אינם מוגבלים מכיוון שיש לך את היכולות להיות עובד בעל ערך בתחומים ותעשיות שונות.

למקצועות האומנות היצירתית יש המון מרכיבי למידה מעשיים בהם התלמידים מפתחים יכולות לפתרון בעיות, חושבים באופן ביקורתי, מתקשרים עם אחרים, עובדים בצוות ומיומנויות רבות אחרות החשובות בעתיד הקרוב.

לדוגמא, החלטתם ללמוד קורס צילום מפני שיש בכם תשוקה עזה לצילומי נוף. אבל מלבד הצילומים עצמם תלמדו עוד טכניקות משמעותיות כגון עריכת התמונות שלכם ויצירת סרטוני וידיאו ולכן תוכלו להשתלב תעשיות מגוונות שכוללות את תעשיית התרבות והבידור, תעשיות האומנות השונות ואפילו במגוון ארגונים עסקיים שזקוקים לצלם מקצועי עבור המוצר או השירות שלהם.

עלייתה של הטכנולוגיה

התחום של יצירה ועיצוב מביא לידי ביטוי את היתרונות של עלייתן של טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית, הדפסת תלת מימד ורובוטיקה.

ישנן מספר תוכניות בהן התלמידים יכולים להתמחות בתחומי נישה, בהם הם יכולים לעבוד עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר לפיתוח משחקי וידאו, אפליקציות, אתרי אינטרנט ומוצרים דיגיטליים אחרים. לימודי עיצוב גרפי לצורך העניין מאפשרים לכם לעסוק באומנות באופן אבסולוטי אך יחד עם זאת לשלב בצורה מקצועית את הפן הטכנולוגי.

ההתמזגות של האמנות והטכנולוגיה נתנה לנו דרך חדשה להסתכל על העולם. אמנות בעידן המודרני מאפשרת לכם לעסוק כמבקרים בגלריה לאמנות, מוזיאון או תערוכות בצורה רב ממדית.

תקשורת חזותית קיבלה משמעות בכל ענפי התעשייה – החל מגלריות אמנות ועד החשיבות הרבה של אלמנטים חזותיים בעיצובים של מוצרים, מיתוג, אריזה, שיווק ופרסום.

אפיקי לימוד רחבים ומעניינים

סטודנטים בקורסים לאמנות ויצירה לומדים דרך מגוון רחב של נושאים שונים מכיוון שקורסים בדרך כלל הם בעלי אופי רחב. לא משנה מה ההתמחות שלכם, אתם יכולים לקחת קורסים בהיסטוריה, לימודי כתיבה יוצרת, צילום, ועוד.

מגוון הנושאים האלו יהפכו אתכם לאנשים בעלי אופק יצירתי רחב יותר ובסופו של יום מאפשרים לכם גישה כמעט לכל תעשייה בשוק העבודה.

אפשרויות תעסוקה

יש הרבה תעשיות פוטנציאליות לעבודה עבור בעלי תואר באומנות ועיצוב. בהתאם להתמחות הקורס שלכם, תוכלו לעבוד בענף משחקי הווידיאו, פרסום דיגיטלי, עיצוב גרפי, עיצוב פנים, הפקת סרטים ועוד. בנוסף, בהתאם למטרות שלכם, יש לכם אפשרויות ליציאה לעצמאות או להקמת עסק \ סטארט-אפ משלכם עם תואר באומנות שכולל בתוכו התמחות בצילום, וידיאו או עיצוב גרפי.

בבית הספר לאומנויות "מנשר" תוכלו למצוא מגוון קורסים ומסלולי תואר ראשון מרתקים שנועדו להרחיב את האופקים שלכם ולתת לכם את האפשרות לעסוק במקצועות "תשוקה". יחד איתנו, תלמדו כיצד ליישם את הצד היצירתי שבכם ולבנות לעצמכם עתיד תעסוקתי מלא באפשרויות.