לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

אל תחכו ליום שאחרי: בחרו כבר עכשיו את מסלול הלימודים שלכם

אנו נמצאים בתקופה מורכבת אשר מאלצת אותנו לחיות את ההווה בבידוד. בעוד משרד הבריאות, כוחות ההצלה ומיטב הרופאים עסוקים בפתרון משבר ווירוס הקורונה – מדינת ישראל משובתת וכל אדם "קיבל" הזדמנות לבצע חשבון נפש, להתפתח ברמה האישית ולקבוע את עתידו בסוף המשבר.

אם גם אתם הייתם לקראת קבלת החלטות חשובות בחייכם לפני פרוץ המשבר, כגון מסלול הלימודים לתואר ראשון או לימודי תעודה כלשהם, כעת תוכלו לקחת רגע ולחקור את הנושאים המעניינים אתכם לעומק בכדי לקבל את ההחלטה בלב שלם.

במידה ואתם מלאי תשוקה ליצירה ומעוניינים בלימודים בגוון צבעוני ושונה סביר להניח שבחנתם מקצועות כגון לימודי אומנות. תחום זה כולל בתוכו המון קטגוריות – תואר בתקשורת חזותית, לימודי משחק, לימודי ציור ואפילו תואר בעיצוב גרפי.

אז מה תוכלו לעשות כדי לחקור לעומק ולמקד את הרצון שלכם?

ראשית, מומלץ לסרוק את אתרי האינטרנט השונים ולבחון מוסדות לימוד בהם ישנם את המסלולים הרלוונטיים עבורכם. כאשר אתם מבצעים זאת, שימו לב שאתם מתחשבים לכל הפרמטרים אשר כוללים את משך שנות הלימודים, המרצים בקורס והסילבוס למשך תקופת הלימודים.

לאחר שצמצמתם את רשימתכם לכמה מוסדות עיקריים, כעת מגיע השלב הקריטי – בחירת מסלול הלימודים הספציפי. עליכם להבין האם אתם מעוניינים בלימודי תואר ראשון בתחום האומנות אשר אורכם כ-4 שנות לימודים או שמה אתם מעדיפים להתחייב לתקופה קצרה יותר ואז תוכלו לבדוק אופציות כגון לימודי ציור או קורס צילום.

היתרון המרכזי בלימודי קורס הוא שתוכלו "לטעום" מהמקצוע אותו בחרתם ובאופן זה לקבל מושג ברור יותר האם באמת סגנון הלימודים הזה הוא עבורכם. עם זאת, זכרו שמדובר על קורס מאוד מסוים ובתואר לימודי אומנות מגוון הקורסים בכל סמסטר יהיה רב ויחד עם זאת מידת האינטנסיביות.

בררו מתי מתקיים יום פתוח באוניברסיטה

אומנם הסגר והמצב הנוכחי אכן גורם לשינויים בלוחות הזמנים של האוניברסיטאות והמכללות השונות (כמו 90% משאר המשק) ובכל זאת, מומלץ לברר לגבי מועדו של היום הפתוח או לפחות מתי הוא מתוכנן להתקיים. תוכלו לשריין את המועד הזה ולבקר במוסדות שבחרתם.

יום פתוח הינו משמעותי עבורכם וזאת מפני שתוכלו להתרשם ממבנה בית הספר, הכלים והכיתות בהם תבלו את תקופת הלימודים, המרצים השונים וכמובן תלמידים אחרים שיוכלו לתת לכם את הביקורת הכי אמיתית ומדויקת לגבי אותו מוסד לימודים.

יחד עם היום הפתוח, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ עם הצוות המקצועי של בית הספר בכדי לנסות ולהתאים את הרצונות שלכם למסלול הלימודים שהכי "ידבר" אליכם. זכרו, מקצועות האומנות זקוקים להמון תשוקה ומסירות ולכן מומלץ לבצע את כל השלבים האלו בצורה מסודרת בכדי לקבל תמונת מצב ברורה.

במכללת מנשר, שכן היא שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מסלולי לימוד ובראשם תכנית הלימודים לתואר ראשון בלימודי אומנות. מדובר על תוכנית מקיפה ביותר ובסיומה תקבלו תואר BS.c מטעם האוניברסיטה הפתוחה.