לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

מכללה לאנימציה תל אביב

לצייר אתם יודעים ואתם יודעים גם לבנות דמויות, לדייק אותן ולהעניק להן אופי; וזאת בדיוק הסיבה שאתם רוצים לקדם את היכולות שלכם ולייצר מהדמויות גם סרטוני אנימציה. אלא שבחיפוש המכללה לאנימציה תל אביב, אתם צפויים למצוא לא מעט אפשרויות שבהן לא תוכלו באמת להביא את היכולות שלכם אל הקצה ואולי גם לא תוכלו לפרוץ אל השוק האמיתי שבו מתקיים עולם האנימציה. במילים אחרות, בחירת המכללה בה תלמדו את לימודי האנימציה, יכולה להכריע את הקריירה שלכם בתחום למשך שנים ארוכות.

ידע מקצועי, מוניטין וכל מה שביניהם

בכל מקצוע ובכל תחום עניין, בחינת האיכות של מוסד לימוד כלשהו נשענת בראש ובראשונה על הפרמטר של איכות הלמידה והרמה המקצועית. פרמטר זה בא לידי ביטוי באמצעות שורה של כלים החל בתכנית הלימודים והנושאים הנלמדים במסגרתה, דרך סגל המרצים שמעבירים את הקורסים השונים וכלה בכלים העומדים לרשות הסטודנטים לטובת התהליך הלימודי. בשלושת הרכיבים הללו, ניתן לזהות הבדלים משמעותיים בין מכללות שונות המציעות לימודי אמנות ובכלל זה גם לימודי אנימציה. כך למשל, מכללות שרוכבות על טרנדים כדי להדגיש את נושא האנימציה התלת ממדית מבלי לספק את היסודות הראויים של תורת האנימציה. מכללות שנשענות על סגל מרצים זוטר, מרצים שיודעים אמנם לעשות אנימציה, אבל נעדרים היכולת לתת השראה ולייצר מעגלי ידע נרחבים בקרב הסטודנטים. השאלה היא איך זה קשור למוניטין ואיך המוניטין יכול לסייע לכם בבחירת המכללה לאנימציה תל אביב.

 

מוניטין – אינדיקציה של רמה מקצועית

במוניטין הכוונה היא כמובן לשם של המכללה בקרב התעשייה. ישנן מכללות שבוגריהן מסיימים את לימודיהם, יוצאים אל השוק ונחטפים כמו לחמניות חמות בעוד אחרים נאלצים לחפש בקושי רב את מקום העבודה שבו יעשו את צעדיהם הראשונים. מוניטין זה הוא לא עניין של תדמית, אלא של הבנה שהתפתחה בתעשייה סביב איכות הבוגרים המגיעים מן המכללות השונות. אם בוגרים של מכללה מסוימת מציגים פעם אחר פעם רמה מקצועית גבוהה מאחרים ויודעים לספק ערך רב יותר בתחום האנימציה, הרי שאותה מכללה כנראה עושה משהו נכון יותר מכל יתר המכללות; ומכאן נבנה המוניטין. עבורכם, המשמעות היא שאתם רוצים לבחור מכללה בעלת מוניטין בתעשייה ולא להסתפק בכל מוסד לימודים שפשוט מציע לכם לימודי אנימציה.

מנשר לאמנות היא מכללה המתפקדת גם כגלריה ומרכז תרבות, ונחשבת לאחת מהמכללות המובילות בישראל בכל תחומי האמנות ובכלל זה בלימודי אנימציה. בתעשיית המדיה והתקשורת, כאשר מדברים אתכם על המכללה לאנימציה תל אביב, מדברים אתכם על מנשר לאמנות עם סגל המרצים הבכירים שלה, עם תכנית הלימודים העשירה שנבנתה בשיתוף התעשייה ועם בוגריה המצליחים בכל שדרות התקשורת והמדיה הישראלית והבינלאומית. רוצים לשמוע עוד? התקשרו אלינו עוד היום לטלפון 03-6887090.

מכללה לאנימציה תל אביב