לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

סרטי גמר של 'מנשר' בפסטיבל סרטי הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב

שמחים וגאים לספר לכם שארבעה סרטי גמר של המחלקה לקולנוע במנשר התקבלו לתחרות בפסטיבל סרטי הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב.
לתמונת אמא של גיא נמש. סרט רגיש שמספר על איריס שחיה בביתה, והוא גדול ויפה ומסודר. פעם היה מלא באנשים, היום הוא ריק. גם כשהם שם, הם אינם. כל אחד בחיים שלו ובעיסוקיו.
כשאהבה ישנה עומדת בדלת, מתעוררת ההזדמנות לפרוץ את גבולות ביתה. הזדמנות לשהות לרגע במקום אחר.
השפסעלך של הבמאי יובל נובלמן שיצר קומדיה פארודית פרועה על להקת ילדים חרדית בשיא הצלחתה. יוסל'ה, זמר בלהקה, מקבל את תפקיד הסולן לרגל הופעה חגיגית.
כשהוא קרוב מאוד להגשים את חלומו הגדול, יוסל'ה מבין שעליו לוותר על תפקיד הסולן בשל אהבתו לחברו ללהקה, בניה, שחש פגוע לאחר שתפקיד זה נלקח ממנו.

זמן להרוג של הבמאי רפי שור. כשהם סגורים בחדר אחד, אריק ואלונה יוצאים למסע נוסטלגי בזמן אשר מלהטט בין העבר האישי והלאומי והעתיד האפשרי, באמצעות עירבוב של פנטזיה וסוריאליזם, מציאות ודמיון. בסופו של דבר, הם יבינו שהסנטימנטליות היא לא הפיתרון לבעיות שלהם. פעם היה פעם. עכשיו זה עכשיו.

גרינלד של אורן גרנר שמתרחש במהלך יום אחד בו אורן (27) אורז חפצים בבית הוריו, לקראת מעבר עם בת זוגו לדירה חדשה בתל אביב. על רקע הסידורים למעבר, נחשפת הדינמיקה של בני המשפחה, כאשר מתוך התנהלות פשוטה לכאורה, נחשף התפר עליו עומד הגיבור, בין ילד לבוגר, בין בן משפחה לזר מוחלט. כמו תמונת פולרויד החושפת את גווניה אט אט, כך מבקש הסרט ליצור נפח ומורכבות של מערכת יחסים ופרידה, כאשר עבר הווה ועתיד נפגשים בחלל אחד שהוא הבית.

הפסטיבל יתקיים בחודש יוני ואנחנו מאחלים להם מכאן הצלחה גדולה.

לתמונת אמא – במאי גיא נמש

לתמונת אמא – במאי גיא נמש

זמן להרוג – במאי רפי שור

זמן להרוג – במאי רפי שור

השפסעלך – במאי יובל נובלמן

השפסעלך – במאי יובל נובלמן

גרינלנד – במאי אורן גרנר

גרינלנד – במאי אורן גרנר