לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

לוקיישנים מגניבים לציור בתל אביב

תל אביב מציעה מגוון של לוקיישנים מושלמים לציור. זוהי עיר תוססת, צבעונית ומיוחדת מאד, שיש לה לא מעט מה להציע. קורס ציור תל אביב הוא הזדמנות מושלמת עבורכם לפתח את מיומנויות הציור שלכם וגם להכיר כמה מהלוקיישנים המגניבים לציור בעיר. בין אם אתם יוצאים אליהם במסגרת קורס מסודר ובין אם באחת השבתות, בזמנכם החופשי, תיהנו וודאי מלא מעט השראה ובעיקר ממראות נהדרים, שכדאי להעביר ישירות אל הקנבס. הנה 4 לוקיישנים מעניינים לציור בתל אביב, שכדאי לכם לנסות:

  1. פלורנטין והסביבה – הרחובות הישנים של תל אביב, ובעיקר פלורנטין והסביבה, הם יעד מושלם לציור. תפגשו שם בתים ישנים, אווירה תוססת והרבה מאד צבע. אחד ממקורות ההשראה הבולטים באזור הם קירות הגרפיטי שנמצאים שם במקומות חבויים, ומושכים אליהם, כך מסתבר, לא מעט אמנים. הסמטאות המיוחדות שבאזור, בתי הקפה העמוסים והמרפסות הגבוהות, שמהן צופים הצעירים על המתרחש בסביבה, כל אלה ועוד הופכים את הרחוב כולו ללוקיישן מיוחד לציור.
  2. נמל יפו – הנמל של יפו העתיקה עם הספינות שעוגנות בו, הדייגים שמתכוננים לצאת אל יום הדיג שלהם והבתים הישנים שנמצאים ממש ממול, הופכים את האזור כולו ליעד שמושך אליו ציירים וגם בוגרי קורס ציור תל אביב. שם, ואולי גם בזכות השקט והאווירה המיוחדת, אפשר ליהנות ממקורות רבים להשראה וגם מראות שכדאי להעביר לקנבס. אפשר לצייר את הים, כשבצד הנמל וגם העיר העתיקה עצמה, או לפנות לכיוון המבנים הישנים של יפו העתיקה ולהדגיש דווקא אותם בציור.
  3. פארק הירקון – עם הנהר שזורם לאורכו, הדשאים הירוקים הענקיים והאנשים שעוברים בו בריצה או ברכיבה על אופניים, אין ספק שפארק הירקון הוא אחד הלוקיישנים המושלמים לציור. אפשר להגיע אליו בשעות הבוקר המוקדמות, רגע לפני שהעיר מתעוררת, אז הוא כמעט ריק מאנשים, או באמצע היום ובמיוחד ביום שמשי וחם, אז הוא מתמלא במבקרים. פארק הירקון הוא כמעין בועה באמצע העיר, מקום של טבע ושל ירוק, מקום רגוע ושלו יותר, בהשוואה למרכז התוסס והסואן של תל אביב.
  4. שדרות רוטשילד – הן נחשבות לאחד האזורים היפים ביותר בתל אביב ולא בכדי. שדרות רוטשילד משלבות בין ישן לחדש וממחישות את היופי והייחודיות של מרכז העיר. מדובר בלוקיישן נהדר לכל קורס ציור תל אביב, לוקיישן עם המוני מבנים ישנים, שחלקם חודשו, בתי קפה תוססים, מסעדות ובתי מסחר. השדרה המרכזית שעוברת ממש באמצע עם הולכי הרגל, רוכבי האופניים, הצעירים וגם המבוגרים, הופכת את האזור ליפה ולמיוחד עוד יותר.

טיפ קטן לסיום

לא משנה באיזה לוקיישן בוחרים לצייר, כדאי להגיע אליו הן בשעות היום והן בשעות הערב. האווירה המיוחדת בערב, האורות הצבעוניים שנדלקים ברחבי העיר והקצב השונה אחרי השקיעה, הופכים מקומות רבים בעיר למיוחדים ויפים הרבה יותר מכפי שהם במהלך שעות היום.