לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

קורסים באומנות – כי לא צריך תואר בשביל ליצור

עולם האמנות מעניין אתכם, ובעיקר היצירה עצמה? אם כן, אתם לא מוכרחים להצטרף ללימודי תואר, לימודים גבוהים, כדי לרכוש כלים בתחום וגם להתנסות בכך.

תוכלו למצוא כיום מבחר של מסלולי לימוד קצרים, המציעים קורסים שונים באומנות אותם מעבירים מיטב המרצים והעוסקים בתחום.

בין אם זה קורס באומנות חזותית, קורס בצילום או כל קורס יצירתי אחר, האפשרויות הן רבות ומגוונות וכל אחד יכול למצוא את המסלול המתאים לו ביותר.

ישנם מספר מוסדות (השכלה גבוהה) במדינת ישראל אשר מציעים מסלולים ייחודיים ללימודי אומנות או תקשורת חזותית. ספורות המכללות והאוניברסיטאות אשר מספקות מסלול לימודים מקיף, איכותי ומקורי אשר משלב את כל הערכים ההיסטוריים לצד המודרניים בפן האומנותי.

במידה ואתם נמצאים בצומת דרכים בה אינכם יודעים באיזה מסלול לימודים אתם מעוניינים לבחור, מוטב שתשאלו את עצמכם האם אומנות מייצרת בכם תשוקה? האם עיצוב ואסתטיקה הם תחומים שאתם מרגישים אליהם חיבור?  והאם הפן היצירתי שבכם גובר על שאר הרצונות והצרכים?

שאלות מנחות אלו יספקו לכם את התשובות האם כדאי לכם להשתתף במגוון קורסים באומנות ותקשורת חזותית. בנוסף, במכללת "מנשר" תוכלו ליהנות מיום פתוח בו תוכלו לפגוש את מיטב המרצים בתחום, להתרשם ממגוון פרויקטים ועבודות מרתקות של תלמידינו ובאופן כללי לקבל יותר מידע על המסלול שמשלב בתוכו ידע תיאורטי לצד כלים פרקטיים לקראת שוק העבודה.

קורס אמנות – יתרונות רבים בקורס אחד

רבים חולמים לעסוק באומנות, ליצור ולהשתמש בחומר כדי להביע את אשר על ליבם. האמנות היא כלי מצוין לעשות זאת, כלי שניתן להביע אותו בדרכים שונות ובאמצעים שונים.

לימודי אמנות מעשית – קורס אמנות מציע למשתתפים בו חשיפה אל התחום באופן מעמיק יותר, שיעורים מעשיים והתנסות בחומר ובשיטות העבודה השונות וגם היכרות עם אומנים ידועים בעולם ועם יצירותיהם המפורסמות.

קורס צילום, שהינו גם הוא אלטרנטיבה נפלאה ללימודי תואר ובעיקר לאלה המעוניינים ללמוד את התחום ומבלי שיצטרכו לקחת חלק במסלול מחייב יותר, משלב שיעורים עיוניים ושיעורים מעשיים ומספק כלים חשובים למשתתפים בו.

לא תמיד מוכרחים לבחור באפשרות של לימודי תואר

לימודי תואר אמנם פותחים דלתות אולם מי שאיננו רואה את עצמו בהכרח ככזה העוסק בתחום באופן מקצועי, מי שרוצה להתמקד אך ורק ביצירה ולהיחשף אל עולם האומנות הכל כך מורחב, זהו המסלול המתאים לו ביותר.

קורסים באומנות הם קורסים קצרים בדרך כלל. הם אינם נמשכים שנים, כי אם מספר חודשים. זה יכול להיות קורס שמתקיים אחת לשבוע ונמשך חצי שנה או יותר, או קורס קצר יותר.
אפשר לשלב אותו לצד עיסוקים אחרים, כמו עבודה למשל או אפילו להשתתף בקורסים נוספים.

איזה קורס באמנות לבחור?

קורסים באומנות מתאימים כאמור לקהל הרחב שאיננו מעוניין בלימודים גבוהים. מדובר במבחר עצום של קורסים, שחלקם מיועדים למתחילים ואחרים למתקדמים.

ישנם קורסים באומנות המתקדמים יותר בשפה עצמה, באופן שבה האומן מביע את עצמו בעזרת החומר, אחרים מתמקדים בטכניקה ובשיטות העבודה ויש כאלה העוסקים בניתוח היצירה.

מומלץ להגיע למפגש היכרות קצר עם נציג מטעמה של המסגרת הלימודית המציעה את הקורס ולבחון יחד איתו את האפשרויות הקיימות. כדאי לבדוק מה כולל הקורס, אילו שיעורים יש בו ומי מעביר אותו.

את מרבית קורסי האומנות מעבירים אומנים מתחומים שונים, אומנים העוסקים בכך באופן מקצועי ומנוסים בתחום. הם חושפים את המשתתפים בקורס את התחום הלימודי ומספקים להם מידע רב וגם כלים חשובים.

קורסים באומנות ועיצוב גרפי

אם החלטתם כי לימודי אומנות אכן מתכתבים עם הרצונות שלכם, אך עדיין אינכם בטוחים לגבי התחייבות שכוללת מסלול תואר ראשון למשך 4 שנים, תמיד תוכלו להשתתף בקורסים ספציפיים.

קורסי ציור, קורס איור, עיצוב גרפי ולימודי תוכנה למיניהם הם רק חלק מהמגוון הרחב שאנו מספקים לכם, ולאחר השתתפות בקורס מסוים תוכלו לקבל אינדיקציה איכותית יותר בנוגע להמשך הלימודים במסגרת תואר בתקשורת חזותית ואומנות או לימודי קורסים.

בלב תל אביב, תוכלו למצוא את המתחם של מכללת "מנשר" ובו חללים ייחודיים שנועדו לעבודות יצירתיות, תוך כדי שימוש במכשור המקצועי והמתקדם ביותר ובמטרה להעניק לכם ניסיון פרקטי בתחום האומנות.  בנוסף, תוכלו לספוג ידע ממיטב המרצים בתחום תוך כדי שימת דגש על מספר רב של טכניקות עיצוב – בין אם מודרניות ובין אם מסורתיות.

סיכום

קורסים באומנות, בין אם זה קורס בצילום או קורס באומנות מכל סוג שהוא, הם הזדמנות ליצור, להביע, ליהנות מהעשייה עצמה מבלי להיות במרוץ אחר התואר.

זוהי הנאה בלתי רגילה, חשיפה אל יצירות רבות וגם מפגש עם האומנות עצמה מזוויות שונות. בהצלחה!

קורסים באומנות – כי לא צריך תואר בשביל ליצור