לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

שיפור הציור

ככל האמנויות האחרות, ציור הינו דרך מעולה להביע את עצמך, לבטא את האמירה הפנימית שלך, לגבש את האני-עצמי שלך ולהביאו לכדי ביטוי מוחשי חיצוני.

בין אם בקריקטורה ממוחשבת "נושכת", בציור ריאליסטי בצבעי שמן, ברישום חפוז בעפרון או בצבעי פסטל – כל הדרכים לגיטימיות ומאחורי כל ציור ישנה אמירה. כל צייר ודרכו-הוא להביע את עצמו ואת האמירה שלו.

האם כבר מצאת את הדרך המיוחדת לך לבטא את האמירה שלך?

במידה וניחנת בכישרון ציור, אבל עדיין לא מצאת את הנתיב המיוחד לך, קורס ציור יכול לסייע לך בכך.

מה מעניק לך קורס ציור?

קורס (או לימודי ציור) יכולים לסייע לך להעביר את התחושה הפנימית שלך אל הדף, בד הציור או מסך המחשב. קורס כזה מעניק לך את הרקע והכלים הטכניים שיאפשרו לך לבטא את עצמך בצורה מובנת (ומובנית) יותר. החשיפה למגוון רחב של סגנונות ולאמצעים תאפשר לך למצוא את הדרך הנוחה והמתאימה ביותר עבורך כדי להחליט האם ההעדפה שלך היא צבעונית (בגירי פסטל, צבעי גואש או שמן) או שחורה-לבנה (רישום בעפרון או בפחם), במכחולים, עפרונות או בקולאז'ים.

סדנת ציור אף יכולה לשפר וללטש את הטכניקה שלך, במידה וכבר בחרת באמצעי הציור המועדפים עליך. במקרה כזה, עין מיומנת של מורה מנוסה, יכולה לזהות את הנקודות הטעונות שיפור, לייעץ לך ולכוון אותך בטיפים יעילים, במטרה המשותפת לכם – להפוך את הציור למושלם.

ציור, איור או אנימציה ממוחשבת?

לעיתים, אנשים שמציירים כתחביב במשך שנים רבות, חשים כי הציור "משעמם" אותם ומרגישים צורך לצעוד עם הטכנולוגיה המתפתחת ולהתקדם הלאה, לתחום חדש, רענן וטרי. עבור אנשים אלה, לימודי אנימציה (אנימציה קלאסית ואנימציה ממוחשבת, בדו מימד ותלת מימד, אנימציה אמנותית, אנימציה קולנועית או אנימציה לפרסום) מהווים פתרון מצוין. בהיותם מצוידים בכישורים הבסיסיים הנדרשים מאנימטור (כשרון הציור והניסיון בתחום, העין ה"טובה" לצבעים, כישורי פרספקטיבה ויכולת האבחנה בפרטים הקטנים) לימודי האנימציה מהווים עבורם אגוז קל לפיצוח, חידוש מרענן ודרך חדשה לבטא את עצמם ואת תחושותיהם.

מכללת מנשר לאמנות – צובעים לך את העתיד בורוד (או בכל צבע אחר שתרצה):

למכללת מנשר מסלולי לימוד שונים למתעניינים בציור. החל בלימודי ערב (המיועדים ללומדים בזמן שהם עובדים) וכלה בלימודים בתוכנית מקיפה וכולל ארבע-שנתית בתחום האנימציה הממוחשבת:

  • סדנת איור – סדנת איור בת 26 מפגשים (בימי רביעי, בשעות 18:30-21:00) החושפת את הסטודנטים למגוון רחב של טכניקות עבודה, באמצעות צבעי גואש, צבעי אקריליק, עפרונות צבעוניים, גירים, יצירת קולאז'ים, ביצוע הדפסות לינוליאום ועוד. סדנה זו מקנה למשתתפים בה עקרונות ציור בסיסיים תיאורטיים (כקומפוזיציה וכד').
  • סדנת רישום וציור – סדנה ב-26 מפגשים (בימי ראשון, בשעות 18:30-21:00) המתמקדת בתחומי הרישום והציור בהתייחסות לפרמטרים שונים (כטכניקות וכלי העבודה). קורס ציור זה מאפשר ללומדים בו להתנסות בציור ורישום במספר מצומצם של גוונים וצבעי יסוד ובסוגים שונים של "בד" ציור (כקרטון, בד ונייר).
  • לימודי אנימציה – תוכנית לימוד כוללת ומעמיקה בת ארבע שנים. במהלכה, ילמדו הסטודנטים את נושא האנימציה על כל גווניו השונים, החל מהרקע הבסיסי של האנימציה (היסטוריה והתפתחות לאורך השנים), דרך הכרת השימוש בכלים ובטכניקות נבחרות וכלה ביצירת סרט אנימציה כפרויקט גמר.

לסיכום:

כתחביב לשעות הפנאי או כמקצוע, במנשר לאמנות מקבלים הלומדים את כל המידע, הכלים והכישורים הנחוצים כדי לבסס את הידע שלהם ואת עתידם בתחום הציור, האיור והאנימציה הממוחשבת.