לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

ללמוד ולעבוד – זה אפשרי

אם שם משפחתך איננו "רוטשילד" או אינך קרוב משפחה של משפחת אריסון, הדילמה בוודאי מוכרת לך:

כשאתה צעיר או שעדיין לא הקמת משפחה – הוצאות המחיה השוטפות גדולות, אתה מג'גל בין כמה משרות ובכל זאת הכיס ריק וההורים אינם יכולים לעזור לך עד אין סוף.

אם הינך בעל משפחה, מצבך מסובך אף יותר: במקביל לעבודה במשרה מלאה, מוטלת עליך האחריות לכלכלת הבית וילדיך ומנהל סניף הבנק שלך כבר מזמן הפך ל"חבר הטלפוני" היומיומי שלך – איתו יש לך את השיחות הארוכות (והכואבות) ביותר.

כך או אחרת:

מצד אחד, כולנו חייבים לרכוש השכלה, ללמוד, להתפתח ולהתקדם (אולי אפילו לעשות תואר ראשון או תואר שני במקצוע מכניס), ומצד שני (איך לומר זאת בעדינות?) לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו את המותרות של לימודים קונבנציונאליים לאורך שעות היום, מאחר ופירושו של דבר הוא ויתור על שעות עבודה, המכסות (גם אם בקושי) את הוצאות המחיה יומיומית.

כאן בדיוק עומד לרשותך הקונספט המבורך של לימודי הערב.

למי מיועדים לימודי ערב?

אם את חיילת משוחררת, הממלצרת בשניים-שלושה מקומות בשעות היום, אבל חולמת להיות ה"ג'יי קיי רולינג הישראלית הבאה" – סדנת כתיבה בלימודי ערב מותאמת בדיוק עבורך.

אם אתה חולם להיות ריצ'רד קורי (צלם הנשיונל ג'יאוגרפיק הידוע), בזמן שאתה מנקה חדרי מדרגות או מחלטר כברמן – לימודי הערב של קורס צילום תפורים עליך.

אם מסיבה כלשהי, חסרות לכם נקודות לימוד לצורך התואר – גם כאן הקורסים של לימודי הערב עומדים לצידכם.

בקצרה:

מסלולי לימודי ערב עומדים לרשות כל מי שרוצה (או חייב) ללמוד כדי להתקדם, אבל איננו יכול לוותר על עבודה במקביל ללימודים.

לימודי ערב – תבנית לימודים גמישה המותאמת לאנשים עסוקים

תוכניות לימודי הערב מורכבות ממסלולי קורסים גמישים, המקנות גם לאנשים העסוקים במהלך שעות היום את האפשרות ליהנות מהעמקת הידע שלהם כלימוד לשם הלימוד (להנאה והרחבת אופקים, כסדנת כתיבה או קורס צילום למתחילים) ואף לצורך הוספת נקודות זכות לקורסים לתואר אקדמי (במסגרת האוניברסיטה הפתוחה). לרוב, לימודי הערב במוסדות הלימוד ובמכללות השונות מאופיינים בגישה השונה במקצת מהלימודים הקונבנציונאליים. גישה זו נובעת מנקודת ההנחה הראשונית של המכללה כי מדובר באנשים בוגרים ועסוקים, אשר נחושים בדעתם ללמוד, חרף הקשיים השונים. גישה זו מתבטאת באפשרות להגמשת מערכת השעות הנבחרת וביחס אישי, תומך ואוהד מצד סגל ההוראה במוסד הלימודי.

מה יש לנו, במכללת מנשר לאומנות, להציע לכם?

במכללת מנשר לאומנות מודעים לדילמה שעומדת בפני האדם השואף ללמוד, אבל איננו יכול לוותר על עבודת היום שלו. לכן, אנחנו מעמידים לרשותך מבחר של קורסים במסלולי לימוד גמישים וביחס תומך. בין קורסי-הדגל בלימודי הערב שלנו ניתן למצוא קורס צילום מובחר ומקיף, הכולל מגוון של סדנאות מותאמות (כסדנת צילום חוץ ומעשי, צילום שטח ועיתונות מתקדמים, סדנת צילום יותר ועוד), קורס כתיבה (המתאים לשואפים לכתוב בז'אנרים השונים) ועוד.

תוכנית הלימודים המומלצת על ידינו ללימודי הערב כוללת 8 קורסים סימסטריאליים: מפגשים פעמיים בשבוע, שני קורסים בכל פעם (בין השעות 17:00 ו-21:30), במשך שנת לימוד אקדמית (2 סמסטרים של 14 שבועות כ"א החל מסוף אוקטובר). במידה והמסגרת המומלצת דחוסה עבורך מידי, ניתן "לפרק" אותה וללמוד ברוב הקורסים גם כבודדים. בסיום שנת לימודים במסגרת קורסי הערב, תוצע לבוגר האפשרות האם להמשיך בלימוד בקורסים בודדים למתקדמים או להשתלב בלימודי היום המלאים.