לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

לימוד פיסול אומנותי

אם יש לכם שעות פנאי ואתם שואפים להעשיר את החיים עם לימודי אומנות מעשית, פיסול אומנותי הוא אחד מתחומי הלימוד שיספקו לכם את הכלים הדרושים לביטוי העצמי וגם את העשרה המעשית שאתם מחפשים. באופן כללי ניתן לומר כי לימודי אומנות מאפשרים לגעת ברבדים שונים של יצירה וזה מעניק לתלמיד את היכולת ליצור מרחב עשיר הדרוש לעשייה יצירתית ולפיתוח חשיבה עיצובית. על מנת להתחיל ליצור בתחום הפיסול חשוב להבין את השפה האומנותית הייחודית שהופכת את העובדה עם החומר לביטוי העצמי. זה גם מעורר את הסקרנות האינטלקטואלית אשר מזינה את הנפש ואת הגוף בסיפוק.

עם הכלים שנרכשים במהלך לימודי פיסול אומנותי הבוגרים יכולים להביע רגשות ורעיונות וליצור יצירות מוחשיות. לימודי פיסול מהווים גם את הבסיס להמשך לימודי עיצוב התכשיטים שבסיומם הבוגרים יוכלו לעצב לעצמם טבעות זהב או תכשיטים מאבני חן ומחומרי גלם ייחודיים אחרים. אם כן, לימודי פיסול אומנותי הם הבסיס הטוב ביותר למי שמעוניין ללמוד  עיצוב תכשיטים או כל עיצוב אחר ותהליך הלמידה הזה רצוף בהנאה וסיפוק אישי.

חומרי גלם עימם לומדים לעבוד

הפיסול המודרני בדומה לעיצוב העכשווי מספק ליוצרים את המבחר המגוון ביותר של חומרי גלם שניתן לעבוד עימם. פיסול מנייר או פיסול בחומר קרמי, פיסול בחמר ופיסול ברשת, פיסול בחוטי הברזל ופיסול עם חומרים יקרים כמו זהב, אלה רק דוגמאות מעטות למה שניתן ללמוד היום בתחום. למי שמעוניין להכיר טכניקות פיסול או את שיטות העבודה החדשות שמביאה עימה האומנות העכשווית יוכל להכיר את הכלים המיוחדים ואת שיטות העבודה והפיתוח הרעיוני בעבודה עם בד, סיבים או יציקות או לבחור להתמחות בעבודה עם חומרים פלסטיים כמו פוליאסטר שקוף למשל. את שיטות העבודה שלומדים בקורסי הפיסול האומנותי ניתן לתרגם גם לשפות עיצוביות על מנת להשתמש בהן לעיצוב התכשיטים וגם לעבודה עם אבני חן יקרות, מכיוון שעיצוב התכשיטים והפיסול האומנותי הם שני תחומים הנושקים זה לזה ומאפשרים שילובים שמביאים לתוצאות מעניינות ומקוריות.

לימודי עיצוב תכשיטים כחלק מהכשרה בתחום פיסול אומנותי

במידה ואתם מעוניינים להפוך את תחביב  הפיסול האומנותי לבעל ערך או אם אתם מחפשים את הדרך הנכונה ביותר להיכנס לתחום העיצוב, לימודי פיסול אומנותי יהוו עבורכם את הבסיס עימו תוכלו להמשיך להכשרה ממוקדת יותר. באמצעות שיטות העובדה שנלמדות בקורסי הפיסול האומנותי, אפשר ליצור תכשיטים שהם כלי למשחק של הדמיון. בנוסף, שיטות העבודה מתחום הפיסול מאפשרות ללמוד טכניקות ליצירת תכשיטים מחומרי גלם יקרים וגם מחומרי גלם חדשניים שיהפכו כל תכשיט להפתעה. החפיפה בין תחום הפיסול האומנותי לבין תחום עיצוב התכשיטים מאפשרת לשלב בין רכישת מיומנויות ביצוע שעימן אפשר להתחיל בדרך יצירתית חדשה וגם ליהנות באמצעותן מתהליך היצירה ומהפקתה משלב הרעיון ועד לשלב הסופי של הביצוע. אם אתם מחפשים את המקום לבטא בו את עצמכם ואת אהבתכם כלפי האומנות ואתם שואפים שזה גם יהיה שימושי ומעניין, הרי שלימודי הפיסול ולימודי עיצוב התכשיטים יהיו עבורכם מערך העשרה הנכון ביותר.